Sidor

onsdag 19 oktober 2011

Samlevnads Smalskola!

Samlevnads Tony testar på bulimia nervosa i en vecka! 
Kommer han att klara det? Häng med!

Måndag eftermiddag

Har haft lite problem med att få igång kräkreflexen. Kan bero på mitt tidigare alkoholmissbruk? Men jag har ägnat dagen åt att surfa runt lite på ätstörnings-forum och fått en hel del bra knep! För mindre än tio minuter sedan kräktes jag upp mitt enorma mellanmål med hjälp av en renrakad toaborste. Enligt min mat- och kräkklocka är det nu dags för ännu en kvarts frosseri. Tror det blir panpizzor och chokladkakor med sprutgrädde!

Foto: Samlevnad har inga rättigheter att använda denna bild.













För att reta aptiten:                      
Vad sägs om friterat panerat kanderat fläsk? Lätt att trycka i sig och gör att du känner dig mätt mellan kräksessionerna!

För att reta svalget:
Toaborsten med avklippt borst har helt klart visat sig mest effektiv under denna första dag. Ett tips är att ta en använd borste. Tänkte prova en träslöjds-rasp i morgon.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar