Sidor

tisdag 25 oktober 2011

Samlevnads smalskola!

Ytterligare en dag av Tonys prova-på-bulimi-vecka har påbörjats. I sin dagbok skriver han så här:

Tisdag morgon


Kräka Kära dagbok. Jag hade sett fram emot att äta pizzan jag beställde igår kväll till frukost. Lite ledsen blev jag när jag kom ihåg att jag var tvungen att kräkas upp den igen. Men den var god, även på vägen tillbaka. Skinka smälter långsammare än man kan tro.
Raspen jag lånade från 1-6 skolan här över gatan var effektiv men gjorde för ont att dra fram och tillbaka i svaljet. Resten av dagen tänkte jag använda mig av en flugsmälla som jag slipat till så att jag ska få ner den.

Foto: Samlevnad har inga rättigheter att använda denna bild
(men då verket knappast uppnår sk. verkshöjd bryr vi oss föga).















För att motiveras idag:
Tänkte se Supersize vs Superskinny, äcklas av den tjocke och heja på den smale. Tror det kan bygga på engagemanget lite.

För att reta aptiten:
Dubbelpanerade gelégodisar med bearnaisesås. Äts i skål med sked för att maximera farten på intagandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar