Sidor

onsdag 4 januari 2012

Fredde_14 (Praktikant)

Hallåe alla!! Fredde_14 här.

Dom som jag praoar för här på bloggen har typ tatt lite ledigt för dom var så jäkla trötta efter julen och sånt med all mat och sprit. Jag kom opp till redaktionen idag å bara "Vaaaa? Ingen här?? Var e alla?"
Ja ringde dom å bara "Hallå? Kommer ni ente?! WHAAT?"

Så sa dom att dom skulle ha lite ledet för dom hade åkt till nåns tårp å skulle shilla där. Så sa ja att ja e rejdan här, vafan ska jag göra nue??


Dom sa att det gick massa debatt om en sluss som dom ska bygga i Stockholm å att ja kunde få skriva ett inlägg om de. Jag läste litta om de men fattar ingentiiing. Bara whaaat??!
Som de hära tex.empel: "dundrande patetik" fattar ente va de betydår, har ente hört de ordet innan... Ja tror i alla fall de hannlar om att nåra vill att dom ska göra om en tågstation som e asfet å ser ut såhära:

Tyckår den e asfeeeet!!! Helt vit å massa motorvägar å sånt! Å sen finns de vissa som vill ha en teater där men ja fattar ente riktet varför? De e ente alls lika fett som detta med massa motorvägar där man kan köra typ street-rejs å sånt!!! :D

Ja röstar lätt på detta förslaget som ja har po bild. Om de ente bler de så hoppas ja att de bler nåt me laserdowm som dom har i Malmö. För de e redet fett!!

Mitt betyg på en tågstation me laserdowm hade blivet 10/10!

\\m// FreDDe_14 \\m//

1 kommentar:

  1. HAHAHA, jag kiknar av skratt! Fenomenal blogghumor, mer sånt här!

    SvaraRadera