Sidor

måndag 19 september 2011

Brev till tittarombudsmannen

Käre tittarombudsmannen.
För några dagar sedan, när jag kände tristessen krypa fram, tog jag min vän svt play till hjälp. Jag hoppades på att få en härlig dos kunskap och underhållning på ett och samma ställe i sann public service-anda. Jag tänkte ett tag på vilket program jag skulle titta på bland all högklassig underhållning. Doobidoo frestade mig som alltid men tillslut valde jag Mitt i naturen. Den här gången handlade det om fiskar i Sverige. Jag satt och sög åt mig all kunskap om vårat rika havsliv utan någon aning om vad som väntade mig.


Helt plötsligt började någon förbannad fiskare stimulera en röding på ett högst opassande sätt.
Han onanerade fisken!

Fisken stimuleras.







Fisken får utlösning.

















Senare i programmet studerar programledaren, Martin Emtenäs, och någon sorts expert när laxar har sex.
Så här glad blir då Martin Emtenäs.
Snuskhummer.











Högst opassande!
Hela programmet kändes perverst och snuskigt. Jag kräver skärpning! Att visa något så vidrigt och som i stort sett är djurporr är en skymf mot alla oss som betalar TV-avgift! Ni borde verkligen förbättra er. Visa inte sådana bilder eller om ni nu verkligen måste så kan ni väl censurerar bilderna?


Med hopp om förbättring /Leif.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar