Sidor

söndag 6 november 2011

Samtidigt på Callcenter-kontoret

Efter min senaste hobby beslutade sig chefen att jag behövde lite tid borta från kontoret med sluten arbetsterapi. Själv tycker jag dödshot via e-post inte alls är en stor grej, men tydligen hade Lars inte alls tyckt det var roligt när jag med storslagen inlevelse berättade om hur jag skulle dränka hans barn i ICA Basics nya kolasås. Tyvärr glömde jag att skapa en ny e-postadress vilket gjorde det ganska enkelt att spåra e-mejlen tillbaka till mig. Mitt namn stod ju i dem.

Först var jag inte alls positivt inställd till terapin men när jag drog mig till minnes hur många olika piller de distribuerar i Gökboet kände jag att det absolut kunde leda till ett par sköna fester. Det blev inga sköna fester. Istället fick jag sitta och lyssna på en gråtkärring som gnällde på hur hennes arbete fått henne att missa båda hennes barns första steg. Jag missade säsongspremiären av The Walking Dead men du ser inte mig springa runt med halva Afrikas vattentillgånger i ansiktet.

Lars kommer få så jävla mycket fan för det här.

Kukbarn.

1 kommentar:

  1. FRITTAN IGEN UTAN BLOGG DENNA GÅNG6 november 2011 kl. 21:17

    kan säga att det var värt det.jag blev precis en lyckligare människa. för mig var det väldigt väldigt värt det. hej

    SvaraRadera