Sidor

måndag 12 mars 2012

Ett inlägg i en viktig samhällsdebatt

Det rasar en debatt över hela jävla internet just nu.
En skam, säger vissa.
En rättighet, säger andra.
Men vi måste verkligen våga prata om det. Det är obehagligt.
Vad vi ser ovan är alltså en bild på den så omdebatterade kvinnan när hon jublar för fullt under melodifestivalen.
JUBLAR
UNDER
MELODIFESTIVALEN
Ja, nu förstår ni. Pinsamt gjort av henne.
Nu kanske ni tycker att jag trivialiserar en viktig fråga om kroppsbehåring, för det är märkligt nog det hela striden handlar om?
Det gör jag kanske. Jag skiter totalt och fullständigt i folks armhålor.  Vill hen odla en fucking skog i sin armhåla så skiter jag i det också.
Men människor som gillar melodifestivalen, det irriterar mig. 

2 kommentarer:

  1. ja den bilden förstörde precis min frukost i alla fall :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul för dig!
      Personligen har jag lite svårt att se vad som är stötande med bilden förutom just det faktum att personen i fråga uppenbarligen gillar melodifestivalen.

      Radera